מתיחת פנים בחוטים לעומת ניתוח מתיחת פנים

כל מי שמבקש ליהנות ממראה פנים צעיר יותר ומושך יותר נדרש לבחור בין שתי אפשרויות: ניתוח מתיחת פנים או מתיחת פנים בחוטים. רובנו חוששים מניתוחים ועל כן האופציה השנייה נתפשת בדרך כלל כעדיפה, אבל כשבוחנים לעומק את המתיחה בחוטים לעומת הניתוח, מגלים שבכל זאת ישנם יתרונות לאופציה הכירורגית.

כמה זמן מחזיקות מעמד התוצאות של מתיחת פנים בחוטים לעומת ניתוח מתיחת פנים?

היתרון העיקרי של ניתוח מתיחת פנים לעומת מתיחת פנים בחוטים הוא פרק הזמן שבו תוכלו ליהנות מהשיפור במראה: חוטים אמנם מייצרים הרמת פנים משמעותית למדי ושינוי בלתי מבוטל לטובה, אולם התוצאות נשמרות לפרק זמן של שנה עד שנתיים בלבד. לעומת זאת, מתיחת פנים בניתוח מחזיקה מעמד 7-10 שנים ולעתים אף יותר (בהתאם לאורח החיים של המנותחים – וישנם מחקרים שגילו כי ניתוח מלא יוצר מחויבות רבה יותר לשמירה על תזונה מאוזנת, פעילות גופנית נאותה וחיים בריאים באופן כללי).

אילו שינויים מאפשרת ליצור כל שיטת מתיחה?

ניתוח למתיחת פנים מספק מענה למספר תופעות שמאפיינות את תהליך ההתבגרות של הפנים אצל כולנו: הידלדלות העצמות באזור הלסת וספיגתן, הידלדלות שכבת השומן התת עורי כך שנוצר נראה מלבני ועייף, התרופפות של הרצועות שתומכות ברקמות העור ובשל כך היווצרות קפלי עור במרכז פנים וכן אובדן הגמישות של העור באופן כללי.

במסגרת מתיחת פנים עם חוטים מורמות רקמות עור שצנחו כך שנמנע המראה המוארך והמותש. בנוסף החדרת החוטים מעודדת את הגוף לייצר קולגן ואלסטין שתורמים לשיפור מרקם עור הפנים – כך שגם תוצאות הליך זה מובילות לשיפור ניכר (אם כי כאמור כזה שלא מחזיק מעמד זמן רב).

כמה זמן נמשכת ההחלמה בעקבות מתיחת פנים בכל אחת מהשיטות?

ההחלמה בעקבות ניתוח מתיחת פנים נמשכת כשבועיים, ואילו לאחר הרמת פנים בחוטים נדרשת החלמה של כשבוע. בכל מקרה כבר לאחר 3-4 ימים חלק ניכר מתופעות הלוואי מתפוגגות מעצמן וניתן לחזור בהדרגתיות לשגרה.

למידע נוסף על ניתוח מתיחת פנים – לחצו כאן

סגירת תפריט