ניתוחים פלסטיים יעודיים עבור גיל מבוגר

גם בגיל מבוגר, ואפילו בגיל מבוגר מאוד, עדיין קיים הרצון להיראות צעירים – לא בני 20 או 30, כמובן, אבל צעירים יותר מכפי שמשתקף במראה, ובוודאי שלא יתקיים פער בין הנפש, שעדיין מלאה חיוניות ואנרגיות נכונות, לבין הגוף. בהתאם אין פלא שההליכים השונים המוצעים ע"י הרפואה האסתטית מבוקשים גם על-ידי בני ובנות גיל הזהב, שהרי אישה בת 70 למשל עשויה לחיות עוד רבע מאה ומן הסתם תרצה להעביר את פרק הזמן המשמעותי הזה כשהיא לא "רק" מרגישה צעירה אלא גם משדרת זאת לעולם.

מגמה רווחת נוספת היא פיתוח טיפולים לא פולשניים שאינם מחייבים התערבות כירורגית עבור האוכלוסייה המבוגרת. הסיבה לכך פשוטה: בגילאים מתקדמים לא תמיד אפשר וכדאי לעבור ניתוחים בהרדמה מלאה, שמטילים מאמץ רב על הגוף וכרוכים בהתאוששות ממושכת. לעומת זאת הליכים אסתטיים כגון הזרקת חומצה היאלרונית או פילינג עדין עוברים בקלות גם בגיל מבוגר, וכמובן מייצרים שיפור ניכר לעין במראה החיצוני.

יחד עם זאת ישנם גם ניתוחים פלסטיים המתאימים לגיל מבוגר ובפרט מבוקשים ניתוחים להרמת עפעפיים, הרמת גבות ומתיחת פנים.

ניתוח הרמת עפעפיים משפר במקרים רבים לא רק את החזות החיצונית אלא גם את שדה הראיה, וזאת מהסיבה הפשוטה שעפעפיים עליונים שמוטים מסתירים חלק מהעולם ומקשים על הראיה, במיוחד בגיל מבוגר. ניתן לבצע הרמת עפעפיים עליונים, תחתונים או גם וגם, ובכל מקרה השיפור בולט לעין.

גם הרמת גבות הינה ניתוח פשוט יחסית, שנמשך כשעה עד שעתיים. בחלק מהמקרים כדאי לשלב את הרמת הגבות עם הרמת עפעפיים, ועוד אופציה שכדאי להכיר היא הרמת גבות בחוטים.

לגבי מתיחת פנים, מדובר בניתוח מורכב יחסית, ועל כן חשוב להגיע למנתח פלסטי בעל יושרה שישקול היטב את היתרונות והסיכונים, וימליץ אך ורק בהתאם לטובתם של המטופלים. ניתן לבצע הרמת פנים חלקית, וכך ליהנות משינוי משמעותי עם הליך כירורגי פחות מורכב.

סגירת תפריט