כיצד פועל המירה דרי – טיפול בהזעת יתר

אולי ישנן מצוקות רפואיות חמורות מהזעת יתר, אולם מי שסובל או סובלת מפרצי זיעה משמעותיים ומבתי שחי רטובים שהופכים כל בגד למוכתם מן הסתם מחפש פתרון לכך ומודע היטב לשיפור הדרמטי באיכות החיים שיחולל טיפול אפקטיבי באמת בהזעה מרובה. מערכת משוכללת שנקראת מירה-דריי (miraDry) מספקת טיפול בהזעת יתר  ומצמצמת את כמות הזיעה בכ-80% בממוצע – ולתמיד.

פעולתו של מכשיר המירה-דריי מבוססת על אנרגיה אלקטרומגנטית, שמהווה חלק בלתי נפרד מטיפולים אסתטיים רבים. אנרגיה זו מחממת את הגוף של המטופל או המטופלת בחלק שבין העור לבין שכבת השומן, בדיוק באזור שבו נמצאות בלוטות זיעה. החימום גורם להמסתן של בלוטות הזיעה כך שהן בעצם נעלמות ולא מייצרות יותר זיעה. כדאי להדגיש שהאנרגיה הנ”ל של המכשיר החדשני לא פוגעת בתאי עור (שכן במקביל לחימום המקום שבו שוכנות בלוטות הזיעה, ה-miraDry מצננת את השכבה החיצונית בגוף), וכן לא מזיקה לתאי שומן, לתאי שריר ולבלוטות לימפה, כך שלא נגרם כל נזק לגוף והאפקט היחיד של הטיפול הוא העלמת חלק מבלוטות הזיעה ונטרול תופעת הזעת היתר.

שיפור קבוע

גוף האדם לא מייצר מחדש בלוטות זיעה, כך שההפחתה במספרן הינה קבועה והזעת היתר נעלמת מבלי שוב. חשוב לציין שטיפול באמצעות miraDry לא מסלק את כל בלוטות הזיעה, שכן לזיעה יש תפקיד חיוני (בעיקר צינון הגוף, וכן סילוק פסולת מסוימת) – תוצאות הטיפול הן הפחתה משמעותית בכמות הזיעה, כך שנמנעת המבוכה אבל נשמרת הפעולה הרצויה.

ללא כאב

אנרגיית החום שמייצר מכשיר המירה-דריי משפיעה כאמור רק על בלוטות זיעה, כך שהטיפול אינו כרוך בכאב (מה גם שהעור עצמו מצונן היטב בזמן שבלוטות הזיעה המיותרות מנוטרלות). תופעות לוואי אפשריות הן אי נוחות קלה, נפיחות מסוימת באזור וירידה בתחושה (גם בבית השחי וגם בחלק העליון של הזרוע), אבל הן נעלמות מעצמן תוך זמן קצר יחסית ובכל מקרה החזרה לשגרה כמעט מלאה (פרט לפעילות ספורטיבית) הינה מידית.

משך הטיפול הינו שעה. ההמלצה היא לחזור כעבור 3 חודשים לטובת מפגש נוסף עם מכשיר המירה-דריי וכך ליהנות משיפור מקסימלי, מבתי שחי יבשים ובעיקר מתחושה נוחה ומשוחררת ממתח.

סגירת תפריט