עדיין מתלבטת בין בוטוקס להזרקת חומרי מילוי?

נשים רבות מתלבטות בין בוטוקס לבין הזרקת חומרי מילוי. ההתלבטות מובנת, שכן תמיד כדאי להקדיש תשומת לב ומחשבה לבחירת הטיפול האסתטי הטוב ביותר והמתאים ביותר לפנים שלנו – וכדי לבחור נכון בין הזרקת בוטוקס לבין הזרקות אחרות, כדאי להבין מהם השינויים שמחולל כל סוג טיפול.

בוטוקס – לטשטוש קמטים בחלק העליון של הפנים

טוקסין הבוטולינום – או כפי שכולנו מכנים אותו, בוטוקס – מאפשר לנו לטשטש את הקמטים שנוצרו בחלק העליון של הפנים שלנו. החל מגיל מסוים אצל כל אחת מאיתנו ניתן לראות קמטים במצח, סביב העיניים ובין הגבות. קמטים אלה הם תוצאה של הבעות פנים, כלומר הם נגרמים עקב פעילות שרירים, ולכן הדרך היעילה לטשטש אותם היא באמצעות הבוטוקס. פעולת הבוטוקס היא חסימת שחרורו של מוליך עצבי בשם אצטילכולין, וכשזה נחסם מופחתת פעילות השרירים באותם אזורים שאליהם הוזרק החומר, והקמטים במצח, בין הגבות ובצידי העיניים מיטשטשים. חשוב לדעת שהשפעת הבוטוקס הינה לפרק זמן של 4-6 חודשים ולאחר מכן יש לחדש את הטיפול כדי לשמור על המראה הצעיר יותר. עוד דגש הוא להגיע לרופא מנוסה שיזריק את המינון האופטימלי לנקודות המדויקות, כך שהקמטים יטושטשו אבל הפנים לא יהפכו לקפואים.

מה אפשר להשיג באמצעות חומרי מילוי?

חומרי מילוי אחרים, ובראשם החומצה ההיאלרונית, משמשים להשבת נפחים שאבדו, לעיצוב קווים ברורים ולטשטוש קמטוטים בחלק התחתון של הפנים.

אחת התופעות הבלתי נמנעות שמתרחשות בפנים כשאנחנו מתבגרות היא ירידה בכמות השומן התת-עורי באזורים מסוימים, וכתוצאה מכך עלולה להיווצר התופעה של לחיים שקועות, שנראות לא בריאות ובוודאי שאינן מחמיאות. הפחתת כמות השומן התת-עורי גורמת גם לסנטר להיראות נסוג במקרים רבים, ועוד תופעה לא רצויה היא שקעים מתחת לעיניים. כדי לעצב מחדש קו לחיים בעל נוכחות מחמיאה יותר או קו לסת נמרץ וכדי למלא שקעים מתחת לעיניים הפתרון הוא הזרקת חומצה היאלרונית לפנים. חומר מילוי זה מתאים גם לעיבוי ולעיצוב שפתיים, וכן לטשטוש הקמטים סביב הפה (מצדי הפה לכיוון הסנטר ובין השפתיים לבין האף).

 

סגירת תפריט