טשטוש צלקות בלייזר – שיפור מרקם העור עם XEO

צלקות הן סימנים שנשארו בגוף לחוויות שמטבען אינן נעימות: חתך משמעותי, כוויה, ניתוח (בין אם כזה שבוצע בלית ברירה ובין אם כזה שהאדם ביקש לעבור כדי לשנות את המראה החיצוני שלו) וגם פצעי בגרות שלא זכו לטיפול הנכון עלולים להשאיר מזכרת בדמות רקמה צלקתית בולטת.

יש מי שמתייחסים לצלקת כאל חלק מהסיפור שלהם, וזו כמובן התייחסות לגיטימית. יחד עם זאת בלא מעט מקרים הצלקת מהווה מטרד אסתטי – כך שגם אם הן לא גורמות למצוקה רפואית, עדיין צלקות אינן רצויות במרבית המקרים. בהתאם פותחו כמה וכמה טיפולים שמאפשרים לטשטש צלקות. אחד האפקטיביים ביותר הוא באמצעות מכשיר מהפכני שנקרא XEO.

איך מעלימים צלקות בעזרת לייזר?

פעולת מכשיר ה-XEO מבוססת על קרני לייזר. למעשה מדובר בפלטפורמה משוכללת מאוד שמאפשרת לרופא המטפל לבחור מבין מספר סוגי לייזר את זה המתאים ביותר לפעולה המבוקשת ולמאפיינים הספציפיים של כל מטופלת ומטופל (כדאי לדעת שבימינו אמנם קהל הלקוחות של הטיפולים האסתטיים אמנם עדיין מורכב בעיקר מנשים, אבל במקביל נרשם גידול מתמשך ובלתי מבוטל במספרם של הגברים שבוחרים לנצל את היכולות הגבוהות של המכשירים המתקדמים כדי לשפר את המראה החיצוני שלהם).

טשטוש צלקות בלייזר מבוצע באמצעות המכשיר הנ"ל סוג של פילינג – מדויק, אפקטיבי וכזה שמייצר מעט מאוד תופעות לוואי. את הפילינג ניתן לבצע בעזרת שתיים מ-7 הידיות של ה-XEO: האחת נקראת Pearl והשנייה Pearl Fractional. הבחירה מתבצעת על סמך המאפיינים הספציפיים של כל צלקת ועל סמך מאפייני עור הפנים של המטופלים.

הלייזר הוא מסוג ER:YSGG – וכתוצאה מכך גם לאחר שהטיפול מסתיים השיפור במרקם העור נמשך. הסיבה לכך היא שסוג לייזר זה מאיץ בגוף תהליכי שיקום והתחדשות טבעיים, ובפרט את קצב ייצורו של חלבון חשוב בשם קולגן, וכתוצאה מכך נוצרות רקמות עור חדשות שמטבען הן חלקות, מוצקות ומרשימות.

האפשרויות הנוספות של ה-XEO

טשטוש צלקות הוא רק פעולה אחת שניתן להשלים בהצלחה בעזרת ה-XEO. אפשרויות נוספות הן העלמת כתמי גיל, החלקת קמטוטים, מיצוק עור הפנים ועוד שיפור אפשרי בעור הפנים הוא הסרת כלי דם בולטים. על-מנת לגבש תוכנית טיפול אופטימלית מומלץ להגיע לפלסטיקאי מומחה שידע לסנכרן בין הפעולות השונות ולהוציא כל אחת מהן לפעול בדרך הטובה ביותר האפשרית.

כמה זמן נמשך טיפול בצלקות בלייזר עם XEO?

הודות ליעילות המרבית של פלטפורמת ה-XEO, העלמת צלקות בלייזר עם מכשיר זה מתבצעת במהירות רבה. הטיפול נמשך כשעה ואם למשל תתזמנו אותו למועד הפסקת הצהריים שלכם תוכלו מיד אחר-כך לחזור לשגרת היום הרגילה שלכם. גם אחרי טשטוש צלקות וגם אחרי טיפולים אחרים (הסרת כלי דם בולטים, מיצוק העור וכו') תופעות הלוואי מועטות מאוד וכוללות בעיקר אדמומיות קלה במשך מספר שעות בלבד.

בהתאם לגודל הצלקת ומאפיינים נוספים שלה נקבע מספר המפגשים. עוד חשוב להדגיש שהטיפול אינו כואב וכי הוא בטיחותי לחלוטין: מכשיר ה-XEO קיבל את כל האישורים ההכרחיים ואם עוברים את הטיפול אצל פלסטיקאי מיומן ועתיר ניסיון כמו ד"ר אריק זרצקי אפשר להיות בטוחים גם שלא ייגרם לכם כל נזק וגם שהצלקות יטושטשו ויועלמו באופן אפקטיבי.

סגירת תפריט