ייעוץ לקראת פיסול פנים

פיסול פנים הוא הליך חדשני במסגרת הרפואה האסתטית שמאפשר לנשים ולגברים בכל הגילאים ליהנות ממראה צעיר יותר, חיוני יותר ומרשים יותר – כל זאת ללא ניתוח, ללא כאבים וללא צורך בהחלמה ממושכת.

פיסול הפנים מורכב ממספר פעולות, בהתאם למאפיינים הספציפיים של כל מטופל ומטופלת. בין האפשרויות: מילוי קמטים במקומות שונים בפנים, עיצוב ועיבוי שפתיים, חידוש מרקם עור הפנים, השבת נפחים למקומות שנוצרו בהם שקעים עם השנים ועוד. הבסיס לשינוי מיטבי במראה החיצוני, ואיתו חיזוק משמעותי של הדימוי העצמי, הוא מפגש ייעוץ בין הכירורג הפלסטי לבין המטופל/ת.

תיאום ציפיות והגשמת חלומות

פיסול פנים כך שהתוצאה תהיה משביעת הרצון ביותר מבחינת המטופל או המטופלת מחייבת ראשית כל קשב מלא לרצונות שלהם. אסתטיקה היא הרי עניין של טעם אישי, ורק אחרי שהכירורג הפלסטי מבין מהו המראה הנחשק מבחינת כל מטופל ומטופלת ומה מפריע להם במראה הנוכחי, ניתן לצאת לדרך – כך שהשלב הראשון במפגש הייעוץ לקראת פיסול הפנים הוא הקשבה לדברי המטופלים כדי שניתן יהיה להגשים את החלומות הספציפיים שלהם.

המרכיב החשוב השני של מפגש הייעוץ הוא תיאום ציפיות. פיסול אף, שפתיים, לחיים ופנים באופן כללי באמצעות חומרים כמו חומצה היאלרונית, שומן עצמי או בוטוקס אמנם מאפשר ליצור שינויים משמעותיים, אולם חשוב להבין שלא כל דבר ניתן להשיג באמצעות הליך פיסול ללא ניתוח, ושבנוסף ישנן תמורות שיוצרות מראה לא טבעי ועל כן לא מחמיא – ורופא בעל יושרה לא ימליץ ליצור אותן.

כמו כן במסגרת הייעוץ לקראת פיסול הפנים משתף הכירורג הפלסטי את המטופלים בתוכנית הטיפול, וכן בתופעות הלוואי (המועטות והזמניות) שצצות בעקבותיו. בנוסף הוא מבהיר לכל מטופל ומטופלת שיש להתאזר במעט סבלנות עד שהתוצאות הסופיות באות לידי ביטוי, וזאת משום שחלק מהפעולות המתבצעות, ובפרט הזרקת חומצה היאלרונית, מובילות להאצת ייצור שני חלבונים בשם אלסטין וקולגן שגם להם תרומה רבה למראה צעיר יותר. ההשפעה של הייצור המוגבר נראית לעין לאחר כחודשיים.

על תהליך הייעוץ לקראת טיפול אסתטי
למידע על פיסול פנים במרכז הרפואי ד"ר קליין

סגירת תפריט