מתיחת פנים בחוטים

אם בעבר מתיחת פנים אפקטיבית חייבה ניתוח, ובלא מעט מקרים נדרש הליך כירורגי יחסית מורכב, הרי שכיום, עם השתכללות הרפואה האסתטית, ניתן לבצע גם הרמת פנים ללא ניתוח – בהליך שנקרא מתיחת פנים בחוטים.

מאחר שלא מדובר בניתוח, ההחלה אחרי מתיחת פנים בעזרת חוטים מהירה מאוד וקלה למדי. עוד כדאי לדעת שטכניקה זו מעניקה לכל מנתח פלסטי שרוכש את המיומנות הזו חופש פעולה נרחב מאוד, והתאמת ההליך לצרכים הספציפיים של כל מטופל או מטופלת בהתאם לאזורים שאותם הם רוצים לשנות (לחיים, צידי הפה, גבות ועפעפיים, קו לסת, צוואר וכו').

כיצד מתבצעת מתיחת פנים עם חוטים?

מתיחת פנים עם חוטים מבוססת על החדרת חוטים מיוחדים ודקיקים (שעם הזמן נמסים מעצמם) לנקודות מדויקות בפנים. חוטים אלה מותחים כלפי מעלה רקמות עור שהתרופפו עם השנים ובכך מעניקים לאדם חזות צעירה יותר וחיונית יותר.

בנוסף, החדרת החוטים גורמת לגוף להגביר את קצב ייצור האלסטין והקולגן, שני חלבונים שמהווים אבני בניין לרקמות חדשות, שבאופן טבעי מתאפיינות במראה רענן יותר ומוצק יותר, כך שהרווח מהליך אסתטי זה כפול ומכופל.

אין צורך בהרדמה מלאה כדי להחדיר את החוטים לפנים, ותופעות הלוואי היחידות הן כאב קל ושטפי דם נקודתיים. סיבוכים אפשריים (ונדירים) הם דלקת תת עורית שגורמת להתקשות אזור מסוים בפנים וא-סימטריה.

השינוי שמחוללת מתיחת פנים בחוטים מורגש תוך זמן קצר (בזכות אפקט ההרמה של החוטים עצמם). התוצאות באות לידי ביטוי מלא לאחר כחודשיים (כשגם הגברת ייצור הקולגן והאלסטין תורמת לשיפור), ומחזיקות מעמד לפרק זמן של שנתיים-שלוש. 

למידע נוסף על מתיחת פנים

סגירת תפריט