רוצה לעבור שינוי אך מתלבטת בין ניתוח אף לפיסול אף?

האף שלנו מושך אליו לא מעט תשומת לב. בפרט מרגישים כך מי שאינם מרוצים מהגודל והצורה של אפם, ועבורם מציעה הרפואה האסתטית 2 פתרונות אפשריים: ניתוח אף ופיסול אף. על-מנת לבחור נכון בין שתי האופציות מומלץ להכיר את העקרונות המרכזיים של שתיהן, וכן להגיע למנתח פלסטי בעל ניסיון רב הן בניתוחי אף והן בפיסולי אף ובעל יושרה מלאה, כך שההמלצה שלו תוביל למראה המחמיא ביותר לאף שלכם ולהליך האופטימלי מבחינתכם.

ניתוח אף

ניתוח אף הינו הליך כירורגי שמאפשר לבצע שינויים משמעותיים במבנה האף הקיים. כירורג פלסטי מנוסה יוכל להקטין את האף (או להגדיל אותו במידת הצורך), לשנות את הקצה של איבר זה, להרחיב נחיריים, להצר נחיריים, לשנות זוויות בין האף לבין השפה העליונה, ליישר קימורים ובעצם לבצע כמעט כל פעולה שתקנה לאף את המראה המבוקש – בדגש על תוצאות שנראות טבעיות ועל כן גם מחמיאות במיוחד.

עוד כדאי לדעת שניתוח באף משפיע גם על תפקודו, כלומר על מערכת הנשימה. בהתאם הפוטנציאל שלו רב, וחשוב במיוחד להפקיד את ביצוע ההליך בידיים מקצועיות ומיומנות. באופן כללי ניתן לומר שאופציה זו מאפשרת שינויים משמעותיים במיוחד, אולם כרוכה בניתוח על כל המשתמע מכך, כולל סיכון מסוים תקופת החלמה של כ-10 ימים עד שבועיים.

פיסול אף

פיסול אף הוא הליך אפקטיבי מאוד, שבמקרים רבים מהווה תחליף מוצלח לניתוח. הפיסול מתבצע באמצעות חומרי מילוי ובפרט חומצה היאלרונית, והוא מאפשר ליישר גבנון, להגדיר מחדש את קצה האף ובאופן כללי לעצב אותו באופן שייצור הרמוניה נעימה לעין עם שאר מרכיבי הפנים. פיסול האף עשוי להתבצע במסגרת פיסול פנים כללי וגם בפני עצמו, ובכל מקרה אין צורך בהרדמה ועל כן גם לא נדרש פינוי פרק זמן להתאוששות והחלמה – החזרה לשגרה אפשרית תוך זמן קצר מאוד והתוצאות באות לידי ביטוי באופן כמעט מידי.

סגירת תפריט